Saturday, December 15, 2018

ŽELIM POSTATI...

Ja kad narastem bi htjela postati modna dizajnerica. Želim to postati jer me to oduvijek zanimalo,volim modu i to je moj život. Volim stvarati ono što je nekome nemoguće. Želim biti napoznatija dizajnerica. Moj uzor u tome je Aleksandra Dojčinović. Ona mi je uzor zato što stvara najljepše haljine. Haljine brenda Lei Lou,nosi čak Kolinda Grabar-Kitarović,Sandra Perković,Maja Šuput itd..
Ona je ponosna na svoj karakter i to kako ju je moda odgojila,zato mi je bas ona uzor jer je uvjerena da može i da će to postići.

3 comments:



  1. Želite li biti član iluminata da biste bili bogati i slavni pridružite se danas bratstvu iluminata i ostvarite svoje snove i zaradite 66000,00 američkih dolara kao svoju prvu korist kontaktirajte nas danas putem whatsappa: +16613814014 e-pošte: esq.osman@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Waow this is unbelievable, it is my first time to be carried away by such a high profile article, I will immediately contact you directly and also to take the advantage to share some latest information about BUY GENUINE DRIVERS LICENSE ONLINE

    ReplyDelete
  3. Kontaktirajte gospodina Davida Marka na email joinIlluminati1122@gmail.com ili Whatsapp +2348140101327, KAKO ME BRATSTVO ILUMINATA ČINI BOGATIM I POZNATIM. Ja sam član iluminatskog bratstva, želim da se zahvalim Gospodu Luciferu, za ono što je učinio za mene, promenio mi je život, doneo je radost i sreću u moj život, danas živim dobar život jer iluminatskog bratstva, ceo život pokušavam da se pridružim iluminatskom bratstvu, bio sam prevaren mnogo puta, ali i dalje ne odustajem, jer kada odustaneš u životu, život će odustati i u čoveku, ako ti bili su prevareni toliko puta, moj savjet za vas je da ne odustajete, jer bratstvo iluminata je stvarno, pridružio sam se pravim iluminatima plaćajući samo 300 USD, da se pridružim iluminatima, želim da svi znate danas, , da li platite novac da se pridružite, moj savjet za sve vas je da se odlučite i pridružite se bratstvu iluminata, kada je moj inicijacijski proces završen iznos beneficija koji mi je dat je 1.000.000 dolara za početak novog života, ovo je razlog zašto sam ne možete prestati da pozdravljate bratstvo iluminata, ako ste u bilo kakvom problemu s ili vi u podršci u životu, moj savjet vam je da se pridružite bratstvu iluminata kako bi se svi vaši problemi mogli riješiti u životu, da se pridružite iluminatskom bratstvu možete kontaktirati g. Davida Marka na email joinIlluminati1122@gmail.com ili Whatsapp + 2348140101327

    ReplyDelete